join le..=)

Friday, December 23, 2011

Nak tak asrama camni??

slmat pagi smua!!k...pagi2 da nak on9..apela budak zaman sekarang ni ye??(exclude sy)

     sape budak asrama sini?angkat kaki jap..^.^..sy rase asrama korang pn bersih gak kan cam asrama kitorang..hehe(ambik bkul angkat sndiri)..tp,ade sesetngah asrama kat negara mana ntah teruk giler wei..syukor sgt2 asrama kite bersih..nak asrama korang jadi camni???


konfem tak tido sy dibuatnye..bayangkan family jerry dan mickey mouse merayau-rayau pd waktu malam mencari makanan..eeeewwww....pastu pulak family coakroach dtang menyambar mkanan kite dan esoknya kite makan makanan tu balik..once again,ewwww....


bilik camni nak??ni bilik ke stor??stor asrama sy lbih bagus dri ni..ntahla nak classify sbg ape bilik ni..kalau sy kat sane ,nak tdor pn susah,nak makan pn xnak,nak minum pn susah..haiya..cmne la korang bole tnggal kt sane ek??kalau suroh kemas bilik tu,sampai besok tak siap-siap..apa mau jadi la..

aku nak classify ni sbg "eeeewwwww"

ni lagi la.."cerrrrr" btol org ni..kalau ye pn pakaila cadar ke..eee...tak sanggup..tak sanggup..better sy kena hukum sekolah drpd baringkan kepala sy atas bantal tu..ow..pelisss...

ni lagi la..siang-siang camne pon tak sanggup sy nak jejakkan kaki sy ke tandas ni..arrrgghh..

korang sanggup tak tinggal dlm asrama cmni??sanggup tak?sanggup tak??kalau sy lbih rela study kt sklh luar..ek?so,jagela kebersihan asrama korang..k...wassalam..




2 comments:

Mr.Zi3xO B said...

hahaah asrama kau..

tieykah_97 said...

ngek..kan asrama aq ea..xkan..mntak dijauhkan la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...