join le..=)

Monday, December 5, 2011

kenangan lalu mengusik jiwa :D

assalamualaikum dan selamat malam...   =)
tgah dok stalking2 ni teringat lak kat kawan2 mase sklh rndah dulu...lame btol tak jumpe..2 tahun tu..ade jugakla bberapa org sahabat karib sy yg dtg ke rmh mase raye dulu..
     zaman sklh rndah tu dulu mmang takleh lupa..mcm2 kitorang buat..dulu,mase drjah 6 aku seorang pengawas dan librarian..Pelajar NILAM lak tu..haha..tu sklh rendah dulu..sklh menengah ni takde da tulis rekod bacaan..buku ada baca tp tak direkodkan..malas katanya..=)
     rindu btol sy nak jumpa diorang ni..harap2 la diorang ni tak lupa kt sy..


huhu..my classmate..6 Sabar students'..thanxz to Madam Junainah because had be our class teacher..


rakan seperjuangan mase sklh rndah dulu..she's my best friend too until now..jiran sblh rumah je..



zaman kegemilanganku..haha..sy pon tak sangke yg sy dapat anugerah pelajar contoh..diarak lagi tu..pakai blazer..ayah sy malu2 naik ke atas pentas tu..ramai la kengkawan yg ucap tahniah tu..
     stlh sy balik kt rmh,sy trima satu mcej ni..sy pun membukanya..ingatkan mcej ucap tahniah ke..rupa-rupanya....dlm mcej tu dia p caci maki sy and dia kate sy tak layak jd plajar contoh tu..bukannye sy yg nak sgt jd pljr contoh tu...dh ckgu pilih..bersyukur je la..dok pi kutuk sy ni tak layak la ape la..tak berfikiran positif langsung la..kbetulan mase tu plak la kredit takde..malas la nak balas mcej yg tak bguna tu..bukannye leh ubah apa2 pun..


ni mase lawatan kt Dewan Undangan Negeri (DUN)TU..sepatutnya pljr  asrama je yg prgi tp sy buat la muka kesian nak p ikot lawatan tu..akhirnya,sy pun dibenarkan prgi..yippi..=D



sk abang leman kabong..sekolahku..








terimas kpd smua ckgu yg tlh mengajar sy smasa sklh rndah dahulu..sampai sy masok ke SM, SainsKuching..thanxz a lot!!











1 comment:

Mr.Zi3xO B said...

aku yg sbna dpt piala dolok hahahahahhahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...