join le..=)

Thursday, November 24, 2011

nak jugak!

assalamualaikum w.bt,slmt malam,selamat sejahtera dan salam 1 Malaysia..=)
hari ni dok stalking2 fb org ni,tertengok la pulak mcm2 pertandingan ni.rasa nak join tp menang ke aku nanti???(hati2 fb korang ek??hee~)





nkjoin ke dok ni???even hw yg ckgu bagi pn blom siap,apatahlagi nk ikot contest cmni..aduh..aduh..ape2 pn try je la nanti kalau aku ni ade masa..(mcmla bz sgt aku ni..)


ha..yg ni aku nk ikot..problem is kalau la aku ni kt sklh snang la ckit nk  ambik pic ni..aku ni dok terperok kt umah je..nantila aku cri pic2 yg lame2 dlm album aku tu.nak cuba nasib je.mana tau kan..

as conclusion,slagi kite dpt,buat je..jgn dok cri seribu alasan ek?bak kata ckgu aku,"jgn bagi seribu alasan tapi cari satu penyelesaian..kan3???


   

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...